Home delivery van vriesversproducten
800.000 tevreden klanten
Heerlijke gerechten zonder toevoegingen
Wij helpen u graag verder! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de levering en de bezoekafspraken. Als u een vraag mist of meer informatie nodig heeft gebruikt u dan het Contactformulier.
Wij leveren onze producten zonder verzendkosten, zolang de bestelling meer dan 12 euro bedraagt. U wordt bezocht door uw persoonlijke eismann. Voor bestellingen onder 12 euro brengen wij u een leveringsbijdrage van slechts 1 euro in rekening.
Alleen bij bestellingen onder de 12 euro ontstaat een leveringsbijdragen van slechts 1 euro. Bij een bezoek van uw eismann is er echter geen minimale bestelwaarde - als u dat wenst, kunt u slechts één product bestellen. Voor nieuwe klanten geldt over het algemeen een minimale bestelwaarde voor de eerste bestelling van 27,50 euro.
U vindt de contactgegevens van uw eismann op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op één van uw facturen. In het geval dat u ze niet bij de hand hebt, kunt u onze klantenservice bellen op 0900/3476266 of gebruik ons <link>contactformulier.
We regelen het eerste bezoek telefonisch. Vanaf dan bezoekt uw eismann u in de regel elke drie weken. Maar hij is blij om te reageren op uw wensen - zelfs afspraken buiten de reeks zijn mogelijk. De tijd van het bezoek maakt hij individueel met u - precies wanneer het u het beste uitkomt.
Bij eismann zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten. Daarom geven we een smaakgarantie voor al onze producten. Als een product u echt niet bevalt, heeft u een onvoorwaardelijk recht op teruggave - u krijgt ofwel een vervangend product of de volledige aankoopprijs contant terug - omdat uw tevredenheid onze prioriteit heeft. Het is het beste om in een dergelijk geval rechtstreeks contact op te nemen met uw eismann.
In de regel bezoekt uw eismann u elke 3 weken. Maar hij is blij om te voldoen aan uw persoonlijke wensen.
Neem contact op met uw eismann. Hij zal graag een nieuwe afspraak met u maken. U vindt de contactgegevens van uw eismann op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op een van uw facturen of in uw account in de online shop.
U kunt ook op elk gewenst moment contact opnemen met onze klantenservice.
In het geval dat u een bezoek wilt wijzigen of annuleren, neem dan rechtstreeks contact op met uw eismann. Het telefoonnummer staat op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op een van uw facturen. In het geval dat u ze niet bij de hand hebt, kunt u onze klantenservice bellen op 0900/3476266 of gebruik ons <link>contactformulier.
Voor individuele bezoeken of overeenkomsten, dient u rechtstreeks contact op te nemen met uw persoonlijke eismann. Hij regelt graag een oplossing die voldoet aan uw wensen en verwachtingen. Bespreek dit met hem bij zijn volgende bezoek.
Als u vooraf bestelde producten heeft besteld voor een bezoek van uw persoonlijke eismann, reserveert uw eismann deze producten voor u in zijn diepvriesauto. Een koopovereenkomst komt echter pas tot stand bij levering - op basis van de op de dag van levering geldende prijs - door afgifte van de goederen. Er is geen acceptatieplicht!
Nee, u hoeft niet bij elk bezoek producten af te nemen.
Start hier:
Login als je reeds klant bent bij ons
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Ben je klant bij ons maar nog niet online geregistreerd, vul dan je e mailadres in en klik op verder
Nieuw hier?
Zet de eerste stap en word klant bij eismann. Geef hier ALLEEN DE CIJFERS van uw postcode in.
Opmerking over gegevensbescherming.