Home delivery van vriesversproducten
800.000 tevreden klanten
Heerlijke gerechten zonder toevoegingen
Wij helpen u graag verder! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de levering en de bezoekafspraken. Als u een vraag mist of meer informatie nodig heeft gebruikt u dan het Contactformulier.
Vertel uw eismann het e-mailadres - hij zal graag alles voor u regelen. Of bestel bij ons in de winkel of in de app. Tijdens uw bestelling wordt u automatisch gevraagd om het e-mailadres.
Als u opeens geen e-mails van eismann ontvangt, kan dit verschillende oorzaken hebben.
Mailbox vol? Uw e-mailprovider biedt u slechts beperkte opslagruimte. Zorg ervoor dat uw mailbox goed werkt en archiveer of verwijder uw e-mails regelmatig, vooral als u grote bestanden (zoals afbeeldingen) als bijlage ontvangen.
E-mail in map Spam? Is de e-mail mogelijk in de map met ongewenste e-mail terechtgekomen ("ongewenste e-mail")? Markeer de e-mail als "Geen spam". In de toekomst moeten eismann-e-mails dan in de normale inbox belanden.
Out of Office-assistent ingeschakeld? Als u, bijvoorbeeld tijdens uw vakantie, gebruik maakt van een automatische afwezigheidsassistent, worden onze e-mails mogelijk niet afgeleverd.
Als er zich nog steeds problemen voordoen, is het mogelijk dat het e-mailadres fout in ons systeem is opgeslagen. Schrijf ons een kort bericht via het contactformulier met uw klantnummer en het juiste e-mailadres - we controleren uw gegevens en nemen graag contact met u op.
Nadat u ons uw e-mailadres hebt gegeven, ontvangt u binnen drie weken een elektronische kennisgeving aan uw opgegeven e-mail inbox.
Als uw winkelmandje met succes naar de eismann-winkel is verzonden, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail.
De orderbevestiging sturen we direct na een pre-order in de online winkel. Het bevat een gedetailleerde lijst van alle bestelde producten met de bijbehorende prijzen en mogelijke kortingen (met uitzondering van klantenkaartkortingen).
Bovendien zullen we u nogmaals in de orderbevestiging informeren over de leverdatum van uw vooraf bestelde producten.
Gebruik het contactformulier of informeer uw eismann bij uw volgende bezoek.
Start hier:
Login als je reeds klant bent bij ons
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Ben je klant bij ons maar nog niet online geregistreerd, vul dan je e mailadres in en klik op verder
Nieuw hier?
Zet de eerste stap en word klant bij eismann. Geef hier ALLEEN DE CIJFERS van uw postcode in.
Opmerking over gegevensbescherming.